Reklamacja, zwrot, wymiana

Jako Konsument masz prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

O warunkach odstąpienia od umowy przeczytasz w  § 10.  Prawo odstąpienia od umowy,  Regulamin sklepu internetowego

Dane kontaktowe i adresy na jakie odsyłasz Produkt po odstąpieniu od Umowy znajdziesz w § 3. Kontakt ze Sklepem,  Regulamin sklepu internetowego

Odstąpienie od Umowy najlepiej złożyć na adres e-mail norbert@se7en.com.pl  lub drogą pocztową na adres ul.Loretańska 35,  32-830 Wojnicz

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy zawiera Regulamin sklepu internetowego.

                                                                                                             Reklamacja

Reklamacje najlepiej złożyć na adres e-mail norbert@se7en.com.pl  lub drogą pocztową na adres ul.Loretańska 35,  32-830 Wojnicz

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

jeżeli nie ma możliwości wymiany lub usunięcia wady ,możesz  złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji zawiera Regulamin sklepu internetowego

 

Kontakt

Skontaktuj się ze mną

Adres

ul.Loretańska 35,  32-830 Wojnicz

E-mail

norbert@se7en.com.pl

Numer telefonu

+48 604 777 912